tarcza header image
Samorząd Uczniowski
Wycieczka do Kazimierza Dolnego i Lublina
Monday, 02 July 2018

Z okazji zakończenia roku szkolnego 2017/2018 Samorząd Szkolny zorganizował 19 czerwca 2018r. wycieczkę do Kazimierza Dolnego i Lublina. Rano o godzinie 9:00 spotkaliśmy się naszą panią przewodnik, Danutą Borzecką, która przez kilka godzin pokazywała nam atrakcje turystyczne i uroki Kazimierza. Odbyliśmy spacer wąwozem korzeniowym, pojechaliśmy na cmentarz żydowski i widzieliśmy „ścianę płaczu” zbudowaną z ocalałych przedwojennych żydowskich nagrobków tzw. macew. Potem była wspinaczka na Górę Trzech Krzyży z której podziwialiśmy piękną panoramę miasta i Wisły. Następnie udaliśmy się do ruin zamku i na basztę. Kolejnym punktem był Kościół farny i spacer po Rynku. Zakupiliśmy wypiekane kogutki, miejscową atrakcję i pożegnaliśmy się z panią przewodnik.

O godzinie 13:00 wsiedliśmy na statek PIRAT i udaliśmy się w godzinny rejs po Wiśle. Był to czas na podziwianie wspaniałych krajobrazów i odpoczynek po wędrówkach w upale. Następnie pojechaliśmy do Lublina, gdzie w Multikinie w C.H. Olimp obejrzeliśmy najnowszą część filmu ‘Park Jurajski. Upadłe Królestwo’. Wróciliśmy do domu zmęczeni, ale zadowoleni.

Ostatnia aktualizacja ( Monday, 02 July 2018 )
Dzień Dziecka
Monday, 04 June 2018

Z okazji Dnia Dziecka 1 czerwca 2018 roku Samorząd Szkolny przygotował słodką niespodziankę dla uczniów naszej szkoły. Nasi przedstawiciele częstowali swoich kolegów i koleżanki słodyczami. Akcja Samorządu spotkała się z dużym zadowoleniem społeczności uczniowskiej.

Ostatnia aktualizacja ( Monday, 02 July 2018 )
Pożegnanie abiturientek z Samorządu Szkolnego
Saturday, 28 April 2018
       W piątek 20 kwietnia Samorząd Szkolny zorganizował spotkanie, podczas którego podziękowaliśmy i pożegnaliśmy nasze trzy koleżanki, które przez ostatnie trzy lata angażowały się w prace Samorządu.

Kamilo, Kasiu, Karolino - będziemy o Was pamietać! Dziękujemy! Powodzenia!
Ostatnia aktualizacja ( Saturday, 28 April 2018 )
Mikołajki
Tuesday, 12 December 2017

W dniu 6 grudnia w naszej szkole Samorząd Uczniowski ponownie zorganizował Pocztę Mikołajkową. Każdy, kto chciał sprawić komuś niespodziankę mógł przekazać prezent przez naszego szkolnego Mikołaja, któremu towarzyszyły dwie urocze Śnieżynki. Jak widać na załączonych zdjęciach nie tylko obdarowanym, ale i obdarowującym akcja sprawiła wielką radość.

mikolaj

Ostatnia aktualizacja ( Tuesday, 12 December 2017 )
<< Pierwsza < Poprzednia 1 2 3 4 Następna > Ostatnia >>

Kuratorium Oświaty w Lublinie
Publiczne Gimnazjum Nr 1 we Włodawie
Publiczne Gimnazjum Nr 2 we Włodawie
Nasz Patron -2 Mazowiecki Pułk Saperów
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Powiat włodawski

W skrócie
Pomysł utworzenia II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie dojrzewał od początku przemian, jakie dokonały się w Polsce w 1989 roku. Jednak dopiero w roku szkolnym 1990/91 można było przystąpić do przygotowania konkretnych projektów otwarcia nowej szkoły. Szczególnie zaangażowani w dzieło tworzenia II LO we Włodawie byli: mgr Józef Pawlin ówczesny dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 , który kończąc swoja kadencję dyrektorską, za punkt honoru postawił sobie utworzenie liceum ogólnokształcącego przy istniejącym już zespole szkół.